Helaas is een van de door u gekozen producten niet beschikbaar op deze datum. U kunt de aanvraag evengoed doorzetten dan zoeken we een alternatief voor u.
0

Winkelwagen

Nog geen producten in winkelwagen.

Veelgestelde Vragen

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten worden aan de hand van het aantal kilometers over de heen en terugweg berekend:
- Transport enkele rit Ter Aar/Langeraar € 10,00
- Transport enkele rit 10 tot 20 km rijden € 15,00
- Transport enkele rit 20 km tot 30 km rijden € 20,00
- Transport enkele rit 30 km tot 40 km rijden  € 25,00
- Transport enkele rit 40 km tot 50 km rijden  € 30,00
- Transport enkele rit 50 km €1,00 per km kilometer
 

 Als voorbeeld:

U woont 50 km ver dan rekenen wij €50,00 voor het brengen en €50 voor het halen. Dan komt u op transportkosten €100,00

Wat is de eventuele waarborgsom indien ik een springkussen en/of attractie bij u huur?

Er is bij levering door ons GEEN waarborgsom. De waarborgsom bij eventueel afhalen bedraagt  tussen de € 25 en € 100,00 per springkussen, attractie of product, vooraf te voldoen. Na het retourneren van het gehuurde ontvangt u uw waarborgsom (uiterlijk binnen een week)  retour, uiteraard onder de voorwaarde dat het gehuurde in dezelfde staat verkeerd als u het heeft ontvangen. Eventuele schades of extra schoonmaakkosten aan het gehuurde zullen met de waarborgsom worden verrekend!

Zit in de huurprijs alles inbegrepen, dus ook blaaspomp, haringen etc.?

Ja, alle standaard benodigheden zijn inbegrepen bij de huurprijs dus, zoals u van ons mag verwachten, geen verrassingen achteraf! Bij aflevering van het springkussen ontvangt u bij de huur het volgende:
- Blaaspomp
- Onderzeil
- Bevestigingsmaterialen.

Haspels en verlengsnoeren zijn niet inbegrepen maar wel erbij te huren!

Dien ik het springkussen en/of attractie zelf te reinigen na het gebruik?

Wij leveren onze springkussens en attracties schoon en gebruiksklaar af! Bij normaal gebruik hoeft u het gehuurde niet zelf te reinigen, dit maakt onderdeel uit van onze service, het dient echter wel bezemschoon en droog geretourneerd te worden.
Helaas komt het wel eens voor dat wij de springkussens en/of attracties in erbarmelijke staat retour krijgen.U kunt denken aan bijvoorbeeld een besmeurd met etenswaren kussen, pennenstrepen, etc.
Dit soort excessen vallen uiteraard niet onder normaal gebruik en de hieruit voortvloeiende extra schoonmaakkosten, zijn minimaal € 25,00 euro per gehuurd object, zullen aan de klant doorbereknd worden!

Wat zijn de regels bij het gebruik van Springkussens en of Attracties?

Is afhalen van artikelen ook mogelijk?

Springkussens en Attracties kunnen in overleg opgehaald en geretourneerd worden.
Alle partyartikelen en kleine spellen kunnen wel door u afgehaald worden zoals; Tenten, Stoelen, Tafels, Popcorn, Suikerspin etc..
Bij het afhalen van artikelen vragen wij wel een borg, de hoogte van de borg is minimaal € 25,- en kan hoger zijn afhankelijk van de artikelen die u gereserveerd heeft. De gehuurde artikelen dienen schoon teruggebracht te worden.

Begin gelijk met uitzoeken